Meglepő hívások

Telefonkészülék.jpgMeglepõdtünk, amikor június 26-án 21 óra tájban csörgött a telefonunk. Feleségem vette fel a kagylót. A férfi, nevét nem árulva el, engem keresett. Kedvezményes telefon csomagot ajánlott.

Azt válaszoltam, hogy ne zaklasson bennünket. Aztán hívott a másik cég, amely szintén a nap több óráját felhasználta meggyõzésünkre többször is. Lapunk 2006. február 15-i számában vázoltam a történteket. Ezzel az úrral is közöltem, hogy tökéletesen megfelel nekünk a jelenlegi szolgáltatónk.
A hívó személy csak erõsködött, hogy nekünk kedvezményes csomagot szándékozik eladni. A tényleges anyagi kondíciókról viszont nem tájékoztatott, de azt mondta: “ha nem felel meg, augusztusban visszamondhatom.” Javasoltam, hagyjon minket békén és menjen el a templomba. Dicsértessékkel elköszöntem.
Megjegyzem, hogy az emberek ügynökök nélkül is tudják a számukra kedvezõbb szolgáltatást választani. Ha továbbra is igyekeznek éjjel-nappal “csomagot” eladni, kérni fogjuk a telefon vonalunk megszüntetését.

(Név és cím
a szerkesztõségben.)

Kedves Olvasónk leveléhez hasonló tartalmú még lapul a szerkesztõségünkben néhány. Hasonlóan felháborító jelenség továbbá a kéretlen e-mailek hada, és tartalma, de ez más “mûfaj”. A szükséges vizsgálódást megkezdtük. Egy biztos, idõigényes lesz, de nem reménytelen. Hosszú idõnek kell még eltelnie ahhoz, hogy a piac végre leszabályozza saját magát és stabilizálódjon. Érdemben a témára visszatérünk. Addig is kérjük szíves türelmüket. (szerk.) 

2 hozzászólás “Meglepő hívások” bejegyzésre

  1. KoviKo:

    Felháborító a ránk zúduló reklámáradat. Élhetőbb lenne a világunk, ha nem kényszerszinten zúdulnának ránk a dolgok. Ha kiszámítható módon fogyasztó és fogyasztható stabil egyensúlya volna a jellemző. Volna. Ennyiben maradunk. A helyzet még rosszabb is lesz. A fogyasztóvédelem pedig koránt sincs a helyzet magaslatán… Nem a jobbik termék győz, hanem az, amelyik gyártónak több a pénze.

  2. Kéry Sándor:

    Az erőszakos fogyasztásra ösztönzés az élet minden területén jelen van. Kész szerencse,hogy a mobilosok nem ennyire szemtelenek. Javaslom, éljenek panasszal nyugodtan a társaságnál és a fogyasztóvédelemnél. Valami majd csak lesz.

Itt lehet hozzászólni !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.