Világsikert ért el a Hungerit!
A szakemberek által a “csomagolás Oscar-díjaként” számon tartott WorldStar for Packaging díjat vehette át Tóthné Kecskés Mária, a Hungerit Zrt. belkereskedelmi és marketing igazgatója július elsején Mexicó City-ben. A díjat a Hungerit az immár világszínvonalú Darfresh csomagolású friss baromfitermékekkel nyerte el 2008 évben.
A díjazottakat még októberben Cape Townban választotta ki egy szakemberekbõl álló bírálóbizottság, majd Mexikó City-ben megrendezték a nagyszabású díjátadó ünnepséget, ahol harminckét ország kettõszázhuszonnégy meghívottja volt jelen, közülük százharmincketten, mint a WorldStar díj nyertesei. A díjátadó ünnepségnek és a bankettnek a Hotel Nikko adott otthont, a házigazda pedig a Mexikói Csomagolási Szervezet volt.
A banketten résztvevõk között jelen voltak a díj nyertesei, a World Packaging Organization (WPO) tagjai, a csomagolóanyag gyártók mexikói és nemzetközi képviselõi és a sajtó munkatársai. A nyertesek Mr. Keith Pearsontól, a WPO elnökétõl vehették át a megtisztelõ WorldStar trófeát.
Lapunk érdeklõdésére, miszerint milyen elõzmény után vehetett a cég részt a nemzetközi megmérettetésen, Tóthné Kecskés Mária elmondta:
– Ezért a nemzetközi díjért olyan termékek indulhattak, amelyek saját hazájukban már megmérettek, és kiválóan szerepeltek. A Darfresh csomagolású friss baromfitermékek nevezése mellett a hazai sikert követõen döntöttünk.
– Milyen szempontokat mérlegelt a bírálóbizottság?
– Iparáganként kategorizálva hozták meg a döntésüket az illetékes szakmai bizottságok annak megfelelõen, hogy a nevezett termékek közül melyek csomagolása a leginnovatívabb, melyik képviseli a legkorszerûbb technológiát, a csomagolás mennyire látványos, környezetbarát…
– A piacok szempontjából hoz-e változást ez a világsiker?
– Nem gyakran fordul elõ, hogy európai élelmiszer-feldolgozók ilyen rangos elismerést szerezzenek. Számos lehetõség nyílt meg elõttünk a díj elnyerésével, többek között hatékony és gördülékeny együttmûködés a különbözõ üzletláncokkal, melynek során mind szélesebb körben ismertethetjük meg vásárlóinkat a termékeinkkel. Fogyasztói szemmel nézve a díjnyertes csomagolás egyik legnagyobb elõnye, hogy kategóriájában minden eddiginél hosszabb eltarthatóságot biztosít a friss baromfitermékeknek, – nyugtázta a belkereskedelmi igazgató, aki azt is hozzá tette:
– Vonzó továbbá a termékek fûszeres környezete, hiszen a szárított és zöldfûszeres háttér látványa azt sugallja a háziaszszonyoknak, hogy fõzni jó, és bár a víziszárnyasok sütése, fõzése korántsem nevezhetõ egyszerûnek, mégis érdemes megpróbálni, hiszen apró trükkökkel, megfelelõ fûszerezéssel újszerû és finom falatokat tehetnek a családi asztalra.