Kánikulában is emberségesek
Elég rossz szériám van, amit foghatok éppen a melegre is, minden esetre magán ügy. A kedvem nem a legrózsásabb, így volt ez augusztus 11-én, pénteken is.
Szükségem volt egy Szuperinfóra, így bementem a helyi irodába, 8 óra után. Nagy örömömre, mosolyogva fogadta a hölgy a köszönésem. Kaptam is egy lapot, meg is találtam benne, amit kerestem. A talált információt tovább kellett küldenem, igaz, elég kacifántos módon.
Így utam a Fotó-Printbe vezetett, bízva a segítségben, mint annyiszor már. Köszönésem viszonozták, ez természetes, így van ez mindig. Elmondtam, mit szeretnék, egy adott információ szkennelését, barátnőm e-mail fiókjába belépve, a levelezési lista egy tagjának elküldeni a szkennelt információt. Számomra ez nagyon bonyolult feladat. Egy barna hajú hölgy mosolyogva mondta, megoldjuk. Közben javasolták a lap online változatát is.
Ez alatt a fiatal, mosolygós hölgy már az email címet kérdezte, hogy rátaláljon a keresett személyre. S már készen is volt mindennel. Egy kérdése volt, hogy valamit üzenek-e, mit írjon a levél tárgyának.
Udvariasságból jelesre vizsgáztak az üzlet dolgozói, nem nevettek ki, hogy ilyen kérésem volt, egyszerűen „csak” segítettek, tették a dolgukat. Talán észre sem vették, hány ember napját szépítették meg ezzel, köztük az enyémet.
Sajnos manapság már nem olyan természetes ez, főleg ebben az afrikai melegben, amikor az emberek többsége fásult, fáradt és érdektelen.
Meg szeretném köszönni a Fotó-Print dolgozóinak, nem utolsó sorban a barna hajú hölgynek, a jó szándékot a segíteni akarást.
Hálás köszönetem:
füredi zsuzsa
2017 08 24 12:25-kor
Megjelent a http://ekonyvtar.vksz.hu/?docId=41361 online lapszámunkban. A lap saját gépre letöltésével olvashatja el a további cikkeinket is.