Ügyfél elégedettségi felmérés a polgármesteri hivatalban
Tisztelt Ügyfelek! Szentes Város Önkormányzata Képviselő-testülete szeptemberi ülésén, munkatervének megfelelően meg kívánja tárgyalni a Közigazgatási elégedettségről szóló jelentést. Jelentésünk előkészítéséhez a Közös Önkormányzati Hivatal 2016. áprilisában ügyfélszámlálást végez. Az eljárás nagyon egyszerű és gyors.
Minden ügyfelet meg fogunk kérdezni, amikor a hivatal épületébe belép, hogy melyik irodánkat kívánja felkeresni.
A hivatal szervezetében jelenleg hét iroda működik:
Polgármesteri Iroda
Jegyzői Iroda
Számviteli és Tervezési Iroda
Adóiroda
Közigazgatási Iroda
Szociális Iroda
Műszaki Iroda
Amennyiben ügyfelünk nem tudja, hogy problémáját melyik irodában intézik – ahogy eddig is – a bejáratnál található információnál felvilágosítják.
Kérem, segítsék munkánkat, amely a felmérés során többnyire semmilyen fennakadást nem okoz, bár előfordulhat, hogy egyszerre sokan érkeznek a kapuhoz, ekkor pár másodpercet várni kell.
Köszönöm türelmüket és várom segítségüket, javaslataikat a májusban történő felmérésünkhöz, amelyben arra leszünk kíváncsiak, Önök, ügyfelek mennyire vannak munkánkkal megelégedve, milyen esetleges változásokkal tudnánk javítani azt.
Csányiné dr. Bakró-Nagy Vera aljegyző