Ügyfél elégedettségi felmérés a polgármesteri hivatalban

Városháza képeslap.Tisztelt Ügyfelek! Szentes Város Önkormányzata Képviselő-testülete szeptemberi ülésén, munkatervének megfelelően meg kívánja tárgyalni a Közigazgatási elégedettségről szóló jelentést. Jelentésünk előkészítéséhez a Közös Önkormányzati Hivatal 2016. áprilisában ügyfélszámlálást végez. Az eljárás nagyon egyszerű és gyors.

Minden ügyfelet meg fogunk kérdezni, amikor a hivatal épületébe belép, hogy melyik irodánkat kívánja felkeresni.
A hivatal szervezetében jelenleg hét iroda működik:

Polgármesteri Iroda

Jegyzői Iroda

Számviteli és Tervezési Iroda

Adóiroda

Közigazgatási Iroda

Szociális Iroda

Műszaki Iroda

Amennyiben ügyfelünk nem tudja, hogy problémáját melyik irodában intézik – ahogy eddig is – a bejáratnál található információnál felvilágosítják.

Kérem, segítsék munkánkat, amely a felmérés során többnyire semmilyen fennakadást nem okoz, bár előfordulhat, hogy egyszerre sokan érkeznek a kapuhoz, ekkor pár másodpercet várni kell.

Köszönöm türelmüket és várom segítségüket, javaslataikat a májusban történő felmérésünkhöz, amelyben arra leszünk kíváncsiak, Önök, ügyfelek mennyire vannak munkánkkal megelégedve, milyen esetleges változásokkal tudnánk javítani azt.

Csányiné dr. Bakró-Nagy Vera aljegyző

Itt lehet hozzászólni !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.