Folyamatos a képzés a Hunor Coopnál – Meghálálják a vásárlók

Csatordai Lajos kereskedelmi igazgató.A Hunor Coop Zrt. menedzsmentje meg van gyõzõdve arról, hogy a cég életében a legfõbb érték az ember. A jól felkészült eladó magabiztosan és sikeresen végzi munkáját azért, hogy a vásárló megelégedéssel térjen be az áruházba újra és újra, mert tudja, hogy õ a legfontosabb.

Csatordai Lajos  kereskedelmi igazgató a képzések formáiról és idõszerûségérõl tájékoztatta lapunkat.
– Cégünk öt kereskedelmi szakközépiskolával kötött megállapodást, így évente 80-100 ipari tanuló gyakorlati képzését biztosítjuk áruházainkban. A legügyesebbek számára a munkahely és a folyamatos elõmenetel is realitássá  válik – említette.
– Ám azért, hogy dolgozóink minél magasabb szinten meg tudjanak felelni a piaci elvárásoknak, több féle képzési programot szervezünk, amelyekhez pályázati támogatásokat is igénybe veszünk.
– Milyen jellegû képzésekre kell gondolnunk?
– Ezek a képzési programok teljes egészében a betöltött munkaköröknek megfelelõek. Két hét múlva, immár kilencedik alkalommal három napos csapatépítõ tréningre kerül sor Balatonbogláron a boltvezetõk számára.  Júniusban pedig a tõkehús értékesítésben résztvevõ kollégák a kunhegyesi vágóhídon bõvítik ismereteiket annak érdekében, hogy minél szebb, tökéletesebb húspultokkal fogadják a vásárlókat. A vezetõ beosztásban dolgozók számára általában több napos vidéki elfoglaltságot jelentenek a továbbképzõ programok – válaszolta.
– Összességében a cég minden dolgozója legalább két napot továbbképzésen tölt minden évben azért, hogy a vásárlók megelégedésére még eredményesebben végezzék munkájukat. Ízlésesebb csemegés-, zöldséges pult, személyesebb értékesítés, jobb számítástechnikai ismeretek, ezáltal hatékonyabb, kényelmi üzletlánchoz méltó kiszolgálásban részesíthetik nap mint nap a vásárlóinkat – tette hozzá.

– Mit jelent, hogy kényelmi üzletlánc tagjai a Hunor Coop áruházai?
– Alapvetõen azt, hogy személyes eladás történik. A vásárló számára döntõ szempont, hogy áruházunk közel van, az áru mindig friss, az eladók kedvesek, hiszen a vásárlók immár személyes ismerõseik. Szó szerint “jó szomszéd” vagyunk, ahol mindig lehet pár szót váltani, a vevõket a munkatársaink nevükön szólítják. Közvetlen, barátságos eladó – vevõ kapcsolat alakult ki az elmúlt évek alatt – sorolta.
– Hol tartanak az új pénztárgépek üzemeltetésével?
– Az AEE. egységgel rendelkezõ pénztárgépek folyamatosan érkeznek üzleteinkbe, a dolgozóinkat azonban még az év elején felkészítettük arra, miben más ezeknek a készülékeknek a használata a korábbiakhoz képest. Oktatógépeken gyakorolhattak, elméletben is készen állnak, így már nem lehet gond az átállással.
Csatordai Lajos kereskedelmi igazgató arról is beszélt, hogy az õsz folyamán értékesítési kommunikációs felkészítésen is részt vesznek dolgozóik, valamint évente a legtehetségesebb fiatalok az utánpótlás programban kapnak lehetõséget arra, hogy üzletvezetõ-helyettesként, majd üzletvezetõként bizonyíthassanak. Az elmúlt idõszak forgalmi adatai alátámasztják, az elgondolás helytálló, a képzésekre fordított befektetés megtérül, immár számszerûsíthetõ.

Kép és szöveg:
Dömsödi Teréz

Itt lehet hozzászólni !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.