Üdülőközpont: Változások a küszöbön

Edzésben.1 hónapja, hogy a Szentesi Üdülõközpont vezetõje  Márton Mária ügyvezetõ igazgató. Ezalatt igyekezett megismerni a dolgozókat és a strand lehetõségeit. Milyen tervekkel folytatja a munkát? – kérdeztem.

– Vannak olyan tervek, ami a nagyközönség számára látható lesz, és van olyan, ami nem. Nyilvánvaló, hogy a mûszaki dolgok és munkafolyamatok szervezésében az apró változásokat nem mindenki fogja észrevenni, de hogy mit módosítunk a kültéren, azt már igen. Szeretném, ha a kiváló minõségû víz mellé kiváló tisztaságú medencét tudnánk biztosítani. Pl. ne csússzon a gyermekmedence alja, ne legyen csempehiány, hibás fuga, algás csempe. Próbáljuk mindezeket úgy megoldani, hogy  üzemeltetési fennakadás ne legyen. Most, amikor száz ágra süt a nap, negyven fokos meleg van, nehéz az embereknek azt mondani, hogy egy-egy csempét vissza kellene ragasztani, és ezért leengedjük a medence vizét pár napra – sorolta, majd így folytatta:
– Türelmet kérek vendégeinktõl, oda fogok figyelni ezekre az apró dolgokra is.  Sokak számára kellemetlen, hogy a vízilabda edzések alatt nem lehet úszni. Egyeztettem az szakosztály vezetõivel, minden alkalommal, meghatározott medencében, meghatározott sávban, vagy szélességben biztosítani fogjuk vendégeink számára az úszás lehetõségét. Az elsõ próbán túl vagyunk, hiszen a hétvégi verseny ideje alatt két dicsérõ beírást kaptunk a vendégkönyvbe ezzel kapcsolatban.

Márton Mária az új igazgató.

– Miért fontos pl. az új egységes munkaruha a strandon?
– Egyrészt igyekszünk  ezzel is újítani, másrészt fontos, hogy az emberek meg tudják különböztetni a dolgozóinkat, tudják, kik azok, akik szükség esetén segítséget tudnak nyújtani a számukra.
– Milyen kapcsolt szolgáltatásra volna még szükség?
– Szeretném, ha az itt nyaraló, pihenõ  vendégek mindent megtalálnának az üdülõközponton belül, ami az itt létükhöz szükséges. Tervezem egy kis bolt kialakítását, ahol meg tudnák vásárolni pl.:  a tejet, a felvágottat, a kenyeret, zöldséget, gyümölcsöt, újságot. A negyedik büfénkben pedig egy kifõzdét szeretnék nyitni, ahol egytálételeket árulnának. Színesíteni fogom az áruskálát is.
– Túl vannak egy-két rendezvényen, a szépségversenyrõl az volt a vélemény, nem kell, ha nincs rá érdeklõdés. . .
– Az, hogy vezetõváltás volt, nem lehet kihatással arra, hogy megrendezünk-e egy beígért rendezvényt, vagy sem. Ezért is fogtunk bele a szervezésbe. 3 napunk  volt arra, hogy a programokat összeállítsuk. Miután volt érdeklõdés,  ezért megtartottuk. Ez most így sikerült, 5 lány jelentkezett a megmérettetésre. Azt hiszem, hogy aki itt volt, nagyon jól érezte magát. Belépõ számunk az elmúlt évhez képest magasabb volt ezen a napon.

A közkedvelt csúszdás medence.

– Milyen programokban gondolkodik a jövõben?
– Nyitni fogok a civil szervezetek felé. Velük közösen szervezünk majd új programokat, zenekarokat, mûvészeket hívunk. A filmvetítésre az elsõ idõszakban  már nagy kereslet volt. Azok a külföldi vendégeink, akik itt töltenek hónapokat, nagyon jó néven veszik, hogy régi magyar kosztümös filmeket vetítünk. Sensei Brezovai Sándor  maximálisan a rendezvényeink mellé áll. Kiegészítve a mi elképzeléseinket, új ötletet adott õ is. Pl. éjszaka szépe rendezvényre tett javaslatot, amit meg is csinálunk õszszel.
Nagyon jó team munka alakul közöttünk.
Az ügyvezetõ asszony úgy gondolja, hogy az üdülõközpont minden rendezvény megtartására kiválóan alkalmas. Legyen az családi, vagy munkahelyi kollektívák által szervezett.
Hagyományteremtõ szándékkal meghívnák pl. a Horváth Mihály Gimnáziumban végzett hallgatókat,  tanáraikat, és azt kérnék tõlük: aszerint, ki hogyan ér rá, lépjenek fel, és egy napon a mûsort õk prezentálják.
– Szentesi lakos lesz?
– Amikor ide jöttem, valóban nyilatkoztam errõl. Úgy gondolom, hogy egy vezetõnek azon a településen kell élnie, ahol dolgozik. Nagyon komolyan gondoltam, pedig néhányan azt mondták, hogy ez marketingfogás. Nem lakom messze, 15 km a lakásom kapuja a munkahelyem kapujáig, de ha megtalálom azt a kertes házat, ami olyan szintû, amiben lakom most, abban a pillanatban átköltözöm.
– Mit szól az internetes bejegyzésekhez?
– Furcsának  tartom azokat, amelyek elfogadhatatlan stílusban íródnak, akár újságban, vagy Facebookon, jelenik meg.  Azt vallottam, hogy minden ember kommunikációra képes, egyeztetni lehet az elképzeléseket . Mindenki számára  nyitva áll az ajtóm. Akinek kérdése van, nyugodtan kopogtasson be, és kérdezze meg pl., hogy miért üzemelnek szakaszosan a csúszdák, vagy hosszabbítunk-e bérletet, vagy mikor csökkentjük a belépõ jegyek árát. Naponta többször végigjárom az üdülõközpont területét, nagyon sokan megállítanak, kérdeznek is tõlem dolgokat, többen megosztják velem az elképzeléseiket. Ezt nagyon szeretem! Beszélgetés közben megismerem a vendégeinket, tudok a kérdésre reagálni. A hozzám érkezett levelek mindegyikére válaszolok.
– Elégedett-e a stand látogatottságával?
– Örömmel mondhatom, hogy a hétvégén nálunk teltház volt, amihez a vízilabdások is nagyban hozzájárultak. Jó volt látni a sok fiatalt, a pihenõ családokat, a fürdõzõ gyerekeket. A vendégházak is száz százalékos kihasználtsággal üzemelnek. Sok kempingezõ vendégünk is van.
Remélem lesz még  pár meleg napunk és hosszú kellemes napsütéses õsz, hogy minél több vendéget tudjunk fogadni.
Kedves ügyvezetõ asz-szony, köszönöm a beszélgetést.                 
Kép és szöveg:
Dömsödi Mihály

Itt lehet hozzászólni !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.