Toncsi kerékpáros túrája – Útban hazafelé

34. Nap (ma) Brugg város előtt vagyok, 121 km-t mentem, holnap átmegyek Németbe.

32. Nap 110 km-t pedáloztam, elhagytam Laupen várost és a Saane folyó mentén táborozom.
 31. Nap Elindultam hazafelé, mai nap 80 km-t tekertem, északra megyek Németbe, a Duna eredetéhez, onnan kerékpárút van Budapestig. Monstrum előtt vagyok 15 km-re. 30 fok felett van a hőmérséklet.
 30. Nap – Üdv mindenkinek, holnap reggel indulás haza. Sikerült, amiért ennyit pedáloztam. Fantasztikus volt, 14 év alatt ez volt a legjobb!

Előzmény: www.varosivisszhang.hu/?p=14997
                           www.varosivisszhang.hu/?p=15201

6 hozzászólás “Toncsi kerékpáros túrája – Útban hazafelé” bejegyzésre

1. Baranyi Antal:

11. Nap Mai nap szintén esett az eső, már 4 napja esik. Jégesőt is kaptunk. Így is 105 km-t mentünk. 1628 méteres csúcsot másztunk. 11%-os emelkedőkön kapaszkodunk 75 kg-os kerékpárokkal. 12 fok volt. Zell am Ziller városnál táborozunk.

10. Nap Ma szépen haladtunk, 107 km-t jöttünk. 10-től délután 4-ig esett, 13 fok van, kellemes idő. Egyre szebb a táj.

9. Nap Sziasztok! A mai nap 100 km-t tekertünk. 17 fok egész nap.
    Öblarn városnál táborozunk. Volt egy defektem is.

8. Nap Kammern városban táborozunk. Holnap elérjük Liezent, egész nap kerékpárúton haladunk. Az időjárás változó, néhol esik, néhol süt a nap, 15 fok van, 5 fokos vízben fürdünk. Készülünk a hideg Mont Blanc-ra.

7. Nap Mai pedálozásunk 80 km. Bruce város előtt táborozunk.
    Megmásztunk egy kisebb hágót, 1070 m volt. 30 fok van, éjszaka mindig esik.

2. Baranyi Antal:

20. Nap A mai nap 90 km-t gurultunk, szép időnk volt, 29 fok és hátszél. Svájc fővárosában vagyunk, Bernben. Holnap városnézés, utána megyünk délre.

18. Nap Sziasztok, ma Luzern városban vagyunk, egy napot pihenünk és hétfőn reggel indulunk tovább. 50 km-t gurultunk a mai nap során a szokásos esőben.

17. Nap Tegnap találtunk egy Umarex Python tipusú pisztolyt, a Linth kanális mentén, víztisztítás közben. Jó idő volt. Üdv mindenkinek!
    Egy kis kitérővel északra mentünk, Zurich városba. Szétnéztünk, csodálatos város. Egész nap 18 fok volt, 81 km-t pedáloztunk. Táborhelyünk Zug város előtt van. Franciaországban, Chanomix városban szabad szállást vagy bringa tárolásra alkalmas helyet keresünk, amíg hegyet mászunk!

16. Nap Bilden városnál táborozunk. 77 km-t pedáloztunk. 25 fok és egy kis eső volt. Vaduz és Luzern között vagyunk. Keveset mentünk ma, Találkoztunk egy világjáró fiatal kerékpárossal, aki a Föld körül teker.

15. Nap Sziasztok! Ma elhagytuk Innsbruck városát. 97 km-t pedáloztunk. 1300 m szintemelkedés volt. 22 fok és napsütés kísért utunkon. Holnap Svájcban leszünk.

14. Nap Tegnap Innsbruck városnál táboroztunk, 2 nap pihenő volt, ma tovább indultunk nyugatra.

3. Baranyi Antal:

26. Nap, Reggel: Ma szintén 9-kor indultunk. 1100 métert teszünk meg felfelé kb. 6 óra alatt.

25. Nap délután: Fent vagyunk 2768 méteren a Les Houches menedékházban. 17 fok volt egész nap. 1700 méter szintemelkedés. Holnap megyünk tovább.

25. Nap MA 9 órakor elindultunk a Mont Blanc csúcs meghódítására. 17 fok van és esik az eső. Holnaptól jó időt mondanak. Első táborunk 2780 m magasan lesz.

24. Nap Megérkeztünk Chanomix városba! Ma 35 km laza gurulás volt a városban. Holnap pihenünk, vasárnap mászás lesz.

23. Nap Ma 47 km-t tekertünk, 1300 m szintemelkedés volt. 12%-os emelkedőkön, 75 kg-os kerékpárral nem könnyű, sok ember ki akarja próbálni. Chanomix város előtt vagyunk 25 km-re.
    Mindenkit üdvözlünk!

22. Nap Aigle városnál táborozunk. 74 km a mai tekerésünk, sokat strandoltunk, napoztunk a Genfi tónál. 33 fok egész nap.

21. Nap Bulle városnál táborozunk, egy kis patak mellett. 75 km-t nyomtunk le, 31 fokban. Már csak 2 nap, és Chanomix városban vagyunk, utána hegymászás.

4. Baranyi Antal:

28. Nap Visszatértünk Chanomix városba a szállásunkra. Holnap pihenő nap és városnézés.
    Pénteken reggel egyedül indulok Németországba. Tomi barátom megy Párizsba.
    A Mont Blanc csúcs mászás fantasztikus volt!

27. Nap A mai nap megmásztuk a Mont Blanc 4808 méteres csúcsát. 3865 méterről indultunk fel, utána pedig vissza a 2765 méteres első táborhelyünkre, Les Rognes névre hallgat.
    20 kg-os hátizsákokat vittünk fel 3800 méterig. Ma 16 órát másztunk, kevés oxigén volt, de sikerült! Köszönöm a Szentesi Hitelszövetkezet támogatását, a zászlójukat felvittem a csúcsra.

26. Nap, délután: 3865 méter magasban vagyunk. A Goutter tábornál. +3 fok van és midenhol hó.
    Holnap hajnal 2 kor kelünk és indulunk a csúcs hódításra. Az idő jó, tiszta az ég.

5. Baranyi Antal:

35. Nap Mai nap 125 km-t pedáloztam. Riedlingen városnál táborozom. Lett egy társam, egy spanyol srác aki Budapestig jön velem.

36. Nap 131 km-t terkertünk az új barátommal, Dillingen városnál táborozunk, 30 fok van.

6. Baranyi Antal:

39.
    Nap Ma 111 km-t pedáloztunk, holnap egyedül megyek tovább. Passau városban táborozunk. Ez a dunai kerékpárút fantasztikus, mindenkinek ajánlom!

38. Nap Ma Straubin városban táborozunk, holnap Passauban leszünk. 110 km a mai teljesítményünk Spanyol társammal. Lassan haladok haza. Vasárnap egyedül megyek tovább, mert Hosen testvére Passauba megy és körülnéznek egy-két napot.

37. Nap Mai nap 132 km lett, ha így haladok jövő héten hétvégére otthon leszek, kb. augusztus 18-19-re.
    Az idő kiváló, egész nap 30 fok. Neustadt városnál táborozunk. Üdvözlök mindenkit!

Itt lehet hozzászólni !

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni.