A Szegvári Takarék az ügyfelek kényelmére alapoz – A szentesi kirendeltség új arca
Tavaly év elején született döntés alapján, saját forrásból 20 millió forint felhasználásával újította fel szentesi kirendeltségét a Szegvár és Vidéke Takarékszövetkezet. A modernebb, ügyfél barátabb környezet nyitottabbnak, tágasabbnak bizonyul a korábbihoz képest. Ez a beruházás elsõ üteme volt.
Kis János elnök-ügyvezetõ igazgató kérdésünkre elmondta, hogy az épület belsõ helyiségei adják a felújítási, korszerûsítési folyamat második ütemét. Így a folytatást mielõbb, akár a csongrádi kirendeltség modernizálásával párhuzamosan, napirendre szeretnék tûzni.
A Szegvár és Vidéke Takarékszövetkezet Szentesi Kirendeltségének szervezésérõl 1984-ben született döntés. 1985 évtõl 23 négyzetméteres helyiségben a Kossuth tér 5. szám alatt kezdték tevékenységüket. A jelenlegi épületbe 1989-ben költöztek, mely tágas, szép miliõ kialakítására volt alkalmas. Ezért abban az idõben “Szentes Gyöngyszemének” nevezték a kirendeltség épületét.
A mostani átalakítást követõen az ügyféltér tovább bõvült, szolidan elegáns bútorzata, elrendezése egyedivé teszi a helyi pénzintézeti központok sorában. Pintér Attiláné, a kirendeltség vezetõje arról tájékoztatott, hogy komolyan figyelnek az ügyfelek reakcióira: miben lehetne még tökéletesíteni, szépíteni, hangulatosabbá tenni az ügyfelek kiszolgálására használt felületeket.
Ügyfeleket is kérdeztünk, komfortosabb lett-e az átalakítással a kiszolgálásuk, kényelmesebb-e a várakozás?
– Közel tíz éve vagyok ügyfele a Szegvár és Vidéke Takarékszövetkezetnek – említette Szûcs László, aki két mezõgazdasági vállalkozás képviseletében fordul meg gyakran a szentesi kirendeltségen. Kiemelte, elégedett a rugalmas és korrekt szolgáltatásokkal, s különösen azt tartja fontosnak, hogy a gazdasági szféra sikere érdekében megteendõ gyors lépésekben gondos partner a takarékszövetkezet. Stabil pénzügyi hátteret képes biztosítani a szféra szereplõi számára.
A megújult kirendeltség így szerinte sokkal áttekinthetõbb és bizonyára biztonságosabb is, mint a korábbi volt.
Már tizenöt éve lakossági ügyfele a takarékszövetkezetnek Zalai Katalin. Azt mondta, elégedett azokkal a betét lehetõségekkel, amelyeket a takarékszövetkezet a lakosok számára kínál. A munkatársak pedig mindig kedvesek, mosolygósak, segítõkészek. Tetszetõsnek találja az új elrendezést, szép és harmonikus. Ezután is szívesen és bizalommal keresi fel a kirendeltséget.
Kép és szöveg: – dite –