Mi lesz a sorsa a DÉMÁSZ székháznak?
Az a hír járja, hogy megszûnik az EDF DÉMÁSZ ügyfélszolgálati irodája a városban. Az épület már rég óta eladó. A tábla még most is errõl tanuskodik, ám akadnak, akik tudni vélik: az épület már el is kelt. A lakosságot érintõ legfontosabb kérdés: lesz-e, és ha igen, hol a továbbiakban ügyfélszolgálat? Ennek próbáltunk utána járni.
Az épület eladási szándéka nincs közvetlenül kapcsolatban az iroda nyitva tartásával. Szentesen az ügyfélszolgálatnak helyet adó épület nincs megfelelõen kihasználva, így fenntartási költségei nem optimálisak – kaptuk a választ a cég kommunikációs csoportjától.
– Az iroda nyitva tartására vonatkozó jogszabály rögzíti a szolgáltató nyitvatartási kötelezettségét és Társaságunk minden tevékenységét az érvényes jogi szabályozásoknak megfelelõen végzi. Az EDF DÉMÁSZ Zrt. tehát Szentesen továbbra is üzemeltetni fog ügyfélszolgálati irodát.
– Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy az ügyek intézésében az ügyfélszolgálati irodán kívül több lehetõsége is van ügyfeleinknek, amelyek teljes körû és kényelmesebb lehetõségeket nyújtanak. Telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában elérhetõ, így az iroda zárva tartási idejében is. A hagyományos postai levelezés mellett, online ügyfélszolgálatunk szintén hozzáférhetõ és bármikor rendelkezésre áll – erõsítik meg.
– A szolgáltatói területünkön 266 település van és a többségükben nincs ügyfélszolgáltatói iroda, így szolgáltatásaink elérésében nem ez az egyetlen lehetõség. Az irodák nyitva tartása mellett is sok esetben olyan ügyet intéznek az ügyfelek, amelyek egyszerûbben, kevesebb idõráfordítással (nem kell szabadságra menni, hogy az irodába befáradjon) intézhetnek el, ilyen a mérõállás bejelentése vagy a végszámla készítés. Természetesen ezen ügyek intézése mellett még sok más ügyintézésre van lehetõség telefonon, levélben vagy online ügyfélszolgálatunkon.
Tehát a továbbiakban sem maradunk ügyfélszolgálat nélkül, csak újra kell tanulnunk és megszoknunk az ügyintézés folyamatát.
Dömsödi Mihály